woensdag 12 augustus 2015

Textielmuseum in Oaxaca, Mexico / Museo Textil de Oaxaca

Elke keer dat ik in Mexico ben, in Oaxaca, een stad in het zuiden, bezoek ik ook het TextielMuseum van Oaxaca. Elke keer geniet ik van de collectie, de kleuren, de vormen, het gebouw en de verhalen en de geschiedenis van het textiel. Op 15 april 2015 bezocht ik 'El delirio del color'. Op mijn foto's spetteren de kleuren ervan af. Een aanrader als je in Oaxaca bent!



Cada vez que estoy en Mexico, en Oaxaca, visito el Museo de Textil. Cada vez me encanta la coleccion, los colores, las formas, el edificio y los quentos y la historia del textil. En el 15 de abril de 2015 visité la exposicion 'El delirio de color'. En mis foto's el color brilla! Un verdadero aconsego: visita ese museo!



Museo Textil de Oaxaca
Hidalgo 917
Centro Histórico
Oaxaca de Juárez, México






Geen opmerkingen:

Een reactie posten