dinsdag 5 oktober 2010

Postcrossing

Op het weblog van Regionaal Archief Tilburg stond laatst een geweldig stukje over Postcrossing. Je gaat naar de website van Postcrossing, haalt adresgegevens op van mensen die zich eerder hebben aangemeld, en stuurt die mensen een kaart met een code. Zodra die kaarten zijn ontvangen, wordt die code geregistreerd en krijg je van iemand anders een kaart terug. Dit gaat de hele wereld over! Zo leuk! Ik ben dol op dat ouderwetse medium: postkaarten! ik schrijf er zelf redelijk veel en krijg er dus ook best wel es wat terug. De wcdeur hangt vol!
Vorige week ben ik er eens voor gaan zitten en heb ik 5 kaarten verstuurd: naar China, Duitsland, Finland, Australie en Amerika. Vandaag kreeg ik bericht dat de eerste kaart is ontvangen, in Duitsland. Van wie ga ik een kaart terugkrijgen? En waarvandaan?
Weten welke kaart ik heb gestuurd? Zo'n mooie.....

1 opmerking:

  1. Zo, weer een hobby erbij! Wat een gave site en wat een superidee. Wie weet mag ik jou ook ooit nog eens via postcrossing een kaartje sturen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen