donderdag 6 januari 2011

Mooie ouders

Grappige site gespot via de Flow kalender: een blog waarop iedereen een oude foto van zijn of haar ouders kan zetten.
My parents were awesome. Mooie plaatjes van jonge stellen, vaak voordat ze de kinderen kregen die nu de foto's online zetten. De foto's geven een tijdsbeeld, maar helaas staat er nergens bij van welk jaar de foto's zijn of waar de foto genomen is. Ondanks het ontbreken van elke vorm van informatie, blijf je ernaar kijken.
Wie durft zijn ouders toe te voegen?

2 opmerkingen:

  1. Dit zijn dus jouw parents? Schattig hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahahahaha, nee dit zijn niet mijn parents! hahahahaha. Deze komt van die site. Ik heb geen foto van mijn ouders uit die tijd, die liggen allemaal bij mijn ouders en zou ik eerst moeten digitaliseren. Zal ze er wel es een te leen vragen.

    BeantwoordenVerwijderen