woensdag 7 september 2011

Het vordert bij het Huttenfestival

Ondanks de regen, de wind en de kou wordt er in De Vlek, het in aanbouw zijnde dorp in de stad, druk doorgebouwd. Aan enthousiasme lijkt op het Huttenfestival geen gebrek.

Het laatste huisje op het terrein, wat als eerste werd gebouwd, is af! Het heeft al bewoners! Die blieken vanuit het raam lekker naar buiten en overzien de activiteiten.

Vóór het terrein lijkt een dierentuin ontstaan te zijn, allemaal hokken voor allemaal beesten (die net even weg waren toen ik voorbij liep) (of heb ik niet goed gekeken?) en in het Museum zag ik een spannende aankondiging:
 Dat beloofd wat. Vrijdag ben ik er weer, voor de lezing van Piet Hein Eek. Leuk om dan souveniers te kopen in de shop.

Ga voor meer over het Huttenfestival naar de site, of lees mijn eerdere blogstukje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten